Thursday, October 20, 2016

Beste Olie Handel Seine

NetPicks Live Signal Service nie gereed vir die die hemelhoë kontant verbintenis van tradisionele handel stelsel die leer-kurwe, terwyl jy stadig die reëls van die onbetroubaarheid en meganiese aard van Get Rich Quick Forex Robots As jy ja geantwoord het op enige van hierdie vrae te verstaan, doen ons het die oplossing vir jou sy noem die NetPicks Live Signal Service en sy maklik soos volg ons aanwysings en kopiëring van ons handel vir handel Press Play om te sien hoe maklik dit kan wees geen ingewikkelde reëls te leer, geen verwarrende sagteware te installeer en die beste van al, ambagte ontleed en deur ons eie in-huis span. Ons doen die harde werk, jy moet net volg ons lei. Ons hand-pick en noem twee baie suksesvolle Forex markte (EURUSD en EURJPY) en twee hoë-presterende markte Futures (ru-olie en Russell Emini) gedurende die week, Maandag tot Vrydag. Spesifiek, hier is die skedule: Op 08:30 EST, begin ons handel twee forex mark EURUSD en EURJPY Op 08:50 EST, begin ons handel ru-olie Futures Op 09:30 EST, ons begin handel ons Russell Emini handel plan Of jy handel Forex of Futures (of wil beide handel), Theres 'n mark en tyd vir jou elke dag. En jy toegang tot al vier markte so as jy al ooit wou ploeteraars in diversifiseer jou eie handel. dit is die ideale geleentheid. Sy ideaal vir beginners net leer hoe om handel te dryf onafhanklik sowel meer gevorderde handelaars op soek na so min tyd as die moontlike in die mark en kom uit met betroubare opbrengste. Leef Signal Service 8211 Free Trial 0.00 Real Handel Voorbeelde Neem 'n blik op hierdie onlangse handel sessie. In hierdie geval het ons nog 'n baie suksesvolle handel dag, met 2 wenners, en 1 verloor. Ons het baie spesifieke geld bestuurstrategieë wat ons jou goed sal leer hou jou by die hand elke stap van die pad insluitend nie net 'n beroep ambagte, maar letterlik wys jou hoe om jou ambagte te bestuur en die beste manier om te verseker dat jy die maksimum te kry uit die markte, in die minimum bedrag van die tyd: GRATIS Een weke proef Hier is wat jy kry met jou GRATIS EEN WEEK verhoor die LIVE Signal Service: Volle toegang tot die regstreekse Tradingroom Online vanuit die gerief van jou huis of kantoor. 2 weke om te kyk ons ​​lewende handel span noem die markte, analiseer die kaarte en gee jou presiese inskrywings en uitgange. Gebruik jou GRATIS sim rekening te oefen uitvoering van die ambagte sonder risiko's vir jou. Geld en risikobestuurstrategieë om die minste hoeveelheid tyd moontlik per dag in die markte Ons tradeplans is ontwerp om jou so gou as moontlik elke oggend gedoen. Die vermoë om met ons handel span en selfs ander handelaars van regoor die wêreld 'n live chat venster waar jy vrae kan vra en kry hulle in 'n professionele en respek omgewing inligting oor grafiek analise, die beste handel gereedskap te gebruik, makelaars en teregstellings e-pos en telefoon ondersteuning soos nodig ons is hier om te verseker dat jy sal nie dof brand jou eerste week is op ons heeltemal gratis met 'n totale toegang tot ons live Signal Service. Na jou gratis proef tydperk verby is en, indien jy besluit om voort te gaan, sal jy gefaktureer word by 197 per maand of, as jy wil, teen die afslagprys van 497 per kwartaal. enige tyd op te hef of selfs van een betaling plan om 'n ander te eniger tyd net per e-pos ons. Daar is geen risiko deur die neem van 'n gratis een week toetsrit. Jy kan volg saam, papier handel, kry 'n gevoel vir die diens. Jy sal sien wat 'n no brainer dit is. Een wen handel kan baie goed dek 'n volle maande inskrywing, moet jy besluit om te bly met ons en dikwels selfs meer en jy kan reken op verskeie ambagte elke maand. Jy kan natuurlik enige tyd kanselleer. Daar is nooit enige verpligting om voort te gaan, insluitend binne jou eerste week, enige faktuur voorkom. Ons sal u voorsien met 'n real-time internet skakel na jou rekening waar jy kan staak as jy kies of jy kan eenvoudig 'n e-pos stuur. Leef Signal Service 8211 Free Trial 0.00 Jy sal geneem word om 'n veilige bladsy by jou persoonlike en betaling inligting in te voer. Na voltooiing van die vorm, sal jy per e-pos jou bevestiging en login skakels om direk toegang tot die Live Signal Service private lid area en die volgende dae seine. As jy wil graag diens te staak tydens jou vrye verhoor outomatiese faktuur voorkom, moet asseblief net e-pos: infonetpicks. Dit neem slegs een wen HANDEL per maand om te betaal vir die super lae maandelikse diensfooi. Nou op die spesiale tarief van 197. Die prys sal gaan gou vir nuwe intekenaars so sluit in jou lae koers vandag vriendelike woorde van ons lede Check uit wat hierdie tevrede handelaars te sê gehad het van een van ons uitstekende handel sessies: 09:30 Mike Koller: Dit is pret. Julle maak geld weg te maklik, Troy. 09:30 Richard Butnik: Im manier positiewe ek didnt die GBOB neem na eerste oorwinning. Ek didnt wil waag om te wen nadat so 'n goeie handel 09:31 Mike Koller: Wat die heck is ek veronderstel om te doen vir res van die dag, nou 09:31 Arnie DeBlank: spandeer die gemaak 09:31 Mike Koller: lol TKS Arnie 09:46 Steve Sanford Kry, kom uit, gedoen te kry, gaan speel-POQ 2 kontrakte / TF 157 bosluise 10:33 Joe talerico: TJ, die geloof was die moeilikste deel vir my. Ek kyk na die SST wen elke dag en nog gedink ek beter geweet. Toe ek uit die weg geruim, nou Im lag al die pad bank toe. danksy SST. 10:38 Roger LA: TJ. jou raad is altyd op die teiken. Sien julle, sal, of Ron op Thursday. How te handel Oil Olie Trader bied uitstekende Olie Charts beursverhandelde fondse is onlangs geskep beleggingsmediums wat onderliggende indekse dop en verhandel in aandelebeurse soos aandele. Die Amerikaanse olie-fonds (USO) byvoorbeeld belê in termynkontrak van West Texas Intermediate ligte soet ru-olie as verhandel in die New York Mercantile Exchange en is verhandel in die AMEX. In teenstelling met onderlinge fondse, kan ETF aandele slegs verhandel in n aandelebeurs en is nie aflosbaar soos eenhede van onderlinge fondse. Ek het geleer hoe om olie 2004 handel wat jy kan sien my mees onlangse kaarte whic dek goud, olie en silwer deur te kliek op die skakel hieronder. Neem my gratis gids tot ekonomiese aanwysers amp Spesiale verslae Free Trading tabel toon alles verby 20 ekonomiese aanwysers word in 'n eenvoudige 1 bladsy grafiek is dit wys jou hoe elk van die top aanwysers effek die Stock Market (olie voorrade en ETF's), Bond Pryse , Amerikaanse dollar, en die Spot goudprys. Jy sal ook ontvang my weeklikse spesiale verslag oor goud. 'N Ru-olie Trader Sommige van die belangrikste ekonomiese aanwysers vir die opgevolg deur die finansiële aandelemarkte is rentekoerse, BBP, werkloosheidsyfer, kleinhandelverkope, industriële produksie, behuising begin, Persoonlike Inkomste, Nuwe Home Verkope en Besigheid Voorrade. Dit is slegs sommige van die belangrikste leidende aanwysers te kyk na. KRY MY gratis weeklikse TRADING VERSLAE amp ANALYSISCrude Olie handel seine wat gebaseer is op die mees akkurate voorste planeet prys en tyd aanwysers. Met al die geo-politieke spanning wat in die wêreld, ru-olie handel is een van die mees aktiewe markte As jy weet die sleutel planeet prysvlakke, sleutel dae van die week, en tye van die dag vir tendens veranderinge, sal jy die het heel beste handel en tydsberekening rand om voordeel te trek uit 'n groot skuiwe in ru-olie handel Kyk na 'n groot wen handel van die dag met behulp van intraday planeet tydsberekening seine. Kyk dit hier. My Daily ru-olie Astro-Timer vir die mees akkurate en doeltreffende ru-olie handel seine is gebaseer op meer as 15 jaar se navorsing en ervaring met behulp van planetêre marktydsberekening metodes op die gebied van finansiële astrologie. Sommige van die metodes wat ek gebruik om my daaglikse en weeklikse voorspellings te maak vir my ru-olie handel raadgewende en ru-olie voorspel sluit doorvoer om die 1ste handel horoskoop vir ru-olie en die gebruik van die planeet prys harmonieke. Die posisies van die planete en die hoeke van die planete te vorm om mekaar (aspekte) is die tydsberekening faktor. Die planeet posisies en hoeke word dan omgeskakel word na hul onderskeie prys ekwivalente. Wanneer die prys en tyd gelyk is, prys omkeer soos klok gedurende die dag. Die sterkste handel opstelling in my daaglikse Ru Astro-Timer, vir ru-olie handel vind plaas wanneer die prys 'n belangrike planetêre ondersteuning of weerstand vlak by een van die genoteerde sleutel tye bereik. Dit is wanneer die groot wenners gewoonlik vir 'n verandering in die tendens gedurende die dag 'n goeie inskrywing tegniek moet gebruik word en die planeet ondersteuning en weerstand vlak definieer die risiko per handel en wins punte. Dit is die enigste praktiese manier finansiële astrologie regtig werk om effektief tyd voor die markte. My daaglikse ru-olie handel seine en ru-olie Voorspelling vir intraday handel is vir ervare handelaars wat op soek is na leidende aanwysers wat die mees doeltreffende hulle die beste soort van handel rand om hul tydsberekening en handel prestasie te verbeter om te gee is. Hierdie baie gespesialiseerde Daily ru-olie Astro-Timer en ru-olie Voorspelling vir intraday handel is gebaseer op my eie eie Astro-tydsberekening metodes en navorsing op die gebied van finansiële astrologie en sluit in: Market voorspelling gebaseer op die planeet tydsberekening gereedskap en tendens analise gebaseer op swaaie en verskeie tydraamwerke. Sleutel ommekeer dae van die week vir ru-olie en sleutel ommekeer tye en draaipunte tydens 'n 14 uur tydperk Dit sluit in die Londense oop tot die einde New York tussen 02:00 8211 04:00, Oos. Sleutel daaglikse ondersteuning en weerstand prysvlakke gebaseer op 'n daaglikse planeet prys harmonieke vir goeie risikobestuur, handel inskrywings, en wins punte. Met 'n hoë graad van akkuraatheid, die sleutel keer Ek dui gedurende die dag is wanneer tops of bottoms ontvou of sneller intraday terugskrywings of breek outs. Wanneer die prys een van die belangrikste planeet prysvlakke Ek dui op een van die belangrikste tye aangedui, bereik hierdie snellers baie gereeld intraday terugskrywings. Hierdie sleutel tye is gebaseer op eie Astro-tydsberekening metodes en alleen is baie keer meer as jou maandelikse ledegeld koers werd. My doel is om te help om die kleiner, individuele handelaars het 'n groter sukses teen die kompetisie. My Daily ru-olie Astro-Timer, ru-olie handel seine en ru-olie Voorspelling vir intraday handel sal tyd sit aan jou kant en gee jou die wen handel rand Kwelvrae ek gewoonlik doen my analise na die mark sluit elke dag en jou daaglikse verslag word gewoonlik gestuur in die middag of aand deur 08:00, Pacific time. As op 'n paar geleenthede wat jy nie jou verslag deur die aand te ontvang, dit moet altyd aan dat jy ten minste 'n uur voor die opening klok gestuur. As jy al ooit enige vrae het, voel asseblief vry om te e-pos of bel my. Ek beveel altyd die markte, nie 'n voorspelling handel. Dit is noodsaaklik dat jy 'n tegniese stelsel wat jou risiko per handel, toegang en uitgang punte definieer. Jou tegniese gereedskap sal altyd bevestig of 'n daaglikse vooroordeel is geneig om te wees op die teiken. Gebruik altyd stop verliese en risiko net 'n sekere persentasie van kapitaal per handel. My voorspelling diens sal jy 'n kragtige rand gee, verhoog jou waarskynlikhede en persentasies te wen ambagte, en kan jou resultate aansienlik verbeter. Jou deel is om die risiko te bestuur, te gebruik tot stilstand kom, neem wins op teikens, gebruik sleep tot stilstand kom een ​​keer 'n tendens is gestig, en het 'n goeie tegniese instrumente wat die daaglikse vooroordeel, sleutel ommekeer dae en tye van die dag te bevestig. My daaglikse marktydsberekening diens is vir ervare, professionele handelaars wat op soek is na hul handel resultate grootliks verbeter en plaas die kans meer dramaties in hul guns vir 'n verandering. Ek gebruik 'n kombinasie van verskillende tegnieke. Wat ek doen, is 'n kuns soveel as 'n wetenskap. Ek het meer as 'n dekade se harde werk, navorsing, en ervaring gebruik van hierdie planeet marktydsberekening tegnieke. Tegnies gesproke is ek altyd bewus van die tendens van die mark in verskeie tydraamwerke, maandelikse, weeklikse, daaglikse, en 15 minute. Die groter, stadiger tyd rame definieer die tendens vir die laer, vinniger tyd rame. Die vinnigste tyd ek vir my daaglikse voorspellings is die 15 minute kolomgrafiek. Ek het ook ontleed die planeet doorvoer om die 1ste Handel grafiek vir die voorraad indekse of individuele voorraad of kommoditeit kaarte. Hierdie inligting is baie onthullend vir van ewigheid belangrik draaipunte. Die mees akkurate tegniek ek gebruik vir tydsberekening is gebaseer op die planeet prys harmonieke. Ek sit die planete Longitude na sy prys gelykstaande en voeg prys veelvoude gebaseer op die aspekte of hoeke wat gevorm word deur die planete. Dit is een van die geheime metodes W. D. Gann gebruik. Byvoorbeeld, as die lengtegraad van die son op 24 grade van Ram en dit is die vorming van 'n sextile (60 graad) aspek van die planeet Saturnus, die prys omskakeling van die Son is 24 60 (vir die 60 graad aspek) 84. As jy hou die toevoeging van hierdie veelvoude van 60, kry jy 864 vir die E-Mini. My sagteware maak outomaties hierdie prys doelskoppe. Wanneer die prys vorms 'n korrekte hoog of laag op die planeet prys harmoniese ten tyde van die planeet aspek, terugskrywings gewoonlik voor. Die ommekeer dae en tye gedurende die dag is die meeste geneig om te voorkom wanneer planete vorm aspekte (hoeke) aan mekaar of wanneer planete verander tekens of getref belangrik grade van die diereriem. Die daaglikse planeet ondersteuning en weerstand getalle Ek sluit is gebaseer op die veranderende daaglikse planeet posisies en aspekte wat gevorm word. Die sleutel ommekeer dae, die daaglikse planeet ondersteuning en weerstand vlakke, en die sleutel keer het 'n hoë waarskynlikheid en moet gekombineer word met jou tegniese aanwysers vir toegang en uitgang punte. Die sleutel keer of planetêre prysvlakke toe bereik gewoonlik veroorsaak belangrik draaipunte tydens elke dag. Die sterkste handel Opstellings voorkom wanneer die prys en tyd saam te kom. Dit is een van my grootste ontdekkings vir intraday tydsberekening gebruik in my daaglikse e-mini s p marktydsberekening diens. Wanneer die prys is op een van my bereken planeet ondersteuning of weerstand vlakke op een van my bereken sleutel keer so goed, dit snellers baie dikwels 'n beduidende ommekeer of verandering in die tendens gedurende die dag As jy 'n koop te kry of te verkoop sein met behulp van een van jou tegniese aanwysers en dit gebeur ook by een van my sleutel keer of af 'n daaglikse planeet ondersteuning of weerstand vlak, is dit gewoonlik die ware Jakob en 'n goeie handel geleentheid sowel. Dit is wat sit die kans meer in jou guns tel as die gebruik van net die tradisionele tegniese ontleding. Sy ongelooflike opwindend om te sien hierdie sleutel keer werk. Ek handel die E-Mini meestal, maar sal handel Ru en Gold. Die prys ondersteuning / weerstand vlakke wat jy voorsiening maak vir die E-Mini is net so amazing. Jou daaglikse verslae my handelsresultate dramaties verbeter. Die beste stelsel wat ons gebruik is Teds daaglikse verslag Synde die hoof handelaar by 'n 500 Million Dollar hedge fund, is dit belangrik vir ons handel lessenaar om 'n gevoel van die pols van die mark het. Alhoewel ons 'n fundamenteel-gedrewe fonds, in die bou van 'n groot posisies of verkoop van groot posisies vir die fonds, ons wil graag 'n beter idee van miskien hoe die mark gedurende die dag sal reageer het. Dit het 'n groot impak op watter tye van die dag is van kritieke belang vir ons om groot hoeveelhede voorraad te skuif. Die beste stelsel wat ons gebruik is Teds daaglikse verslag. Ons sal min of meer aggressief met posisies, afhangende van Teds aanbeveel tye gedurende mark ure. J. P, Manhattan Beach, CA Finansiële Astrologie Trading D. G. Pacific Palisades, CA Ek kan nie vertel hoe maklik dit is om die geraas en emosie te verwyder wanneer jy handel dryf gebaseer op keer in teenstelling met sinlose prysskommelings. So goed soos die tydsberekening stelsel is, die persoonlike doorvoer kartering is nog 'n kragtige sleutel tot handel sukses. Om presies weet wanneer jy moet wees in die mark en wanneer jy uit moet gebaseer wees op jou persoonlike grafiek is van onskatbare waarde Kudos op 'n groot oproep Kudos op 'n groot oproep oproep van die hoë en die lae gebaseer op die eminis en die gebruik van die planeet vlakke met so ' presisie. Met die wisselvalligheid so laag is, om die presiese datum noem wanneer dit terug sal uitspruit is nie 'n maklike taak nie en sy regtig 'n bewys van jou vaardighede en vermoëns. G. S. New Kanaän, CT K. F. Charlotte, NC Ek het uurdurend lesings van ander goeie besweerders ontvang. Teds kundigheid oorskry iemand wat ek geraadpleeg het. Sy diepgaande lesings presies 'n ja of nee vraag met groot detail en akkuraatheid te beantwoord. Uurdurend astrologie is meer as net die lees van 'n grafiek is dit in staat is om die subtiele faktore wat kan gaan oor die hoof gesien interpreteer. Teds interpretasies het heeltemal akkuraat nie en ek beveel hom een ​​honderd persent. Teds astrologiese kennis en kundigheid is beter ek het net aanvaar 'n nuwe werk en moes hervestig vinnig. Ek roep Ted om die beste moontlike tyd beplan om 'n lys van ons huis, sodat ons kan so gou as moontlik te beweeg. Binne twee weke het ons twee aanbiedinge vir ons housethe aanvaar een is meer as 50 kontant af Ons kon nie het meer opgewonde ek werklik voel Ted het ons daardie oomblik in tyd wanneer alles in plek gekliek op een slag nie. Ek sou aanbeveel Teds electional astrologie dienste vir enige belangrike datums / verpligtinge in jou lewe. Sy kennis en kundigheid is beter. J. B. Los Angeles, CA Astrologie Konsultasiediens J. B. Los Angeles, CA Ek het net aanvaar 'n nuwe werk en moes hervestig vinnig. Ek roep Ted om die beste moontlike tyd beplan om 'n lys van ons huis, sodat ons kan so gou as moontlik te beweeg. Binne twee weke het ons twee aanbiedinge vir ons housethe aanvaar een is meer as 50 kontant af Ons kon nie het meer opgewonde ek werklik voel Ted het ons daardie oomblik in tyd wanneer alles in plek gekliek op een slag nie. Ek sou aanbeveel Teds electional astrologie dienste vir enige belangrike datums / verpligtinge in jou lewe. Sy kennis en kundigheid is beter. Akkuraat vasgestel wat die presiese datum van my huwelik Ted akkuraat vasgestel wat die presiese datum van my huwelik en later na die datum van my egskeiding Sy insig is hulpvaardig en het altyd akkuraat was. Hy het voortdurend het my gehelp om my lewe te verbeter en te beweeg in 'n positiewe rigting. L. C. Canoga Park, CA wonderlike dinge gebeur in my lewe. Totaal onverwags, 'n geleentheid oopgemaak vir my om te skuif na die gebied Kansas City. Jy het genoem dat KC was 'n goeie plek vir my met Jupiter op die IC en my son en Mars in die 5de Trine die Ascendant. Jy het genoem dat dit goed was vir my artistieke uitdrukking, liefde, en geluk. abut selfs meer, jy het daarop gewys dat dit 'n goeie plek vir my skryf en publiseer wat ek van plan is begin weer sou wees. Jou talent vir die interpretasie van kaarte gaan voort om my te verbaas jy werklik begaafde. Jou talent vir die interpretasie van kaarte gaan voort om my te verbaas. Behalwe dat baie akkuraat op my lesings, jy het voorspel dat my vrou 'n werk sou kry en dan 'n baie beter een 'n paar maande later. In 'n daaropvolgende lesing, jy het voorspel dat haar seun 'n werk van die eerste week sal kry in Januarie. Al hierdie was korrek, akkuraat tot die week en jy dit lees vanuit MY grafiek Baie thanksA Futures Trading System dit beteken wat die meeste dink nie moontlik 'n outomatiese termynmark handel stelsel wat verskeie termynmark handel strategieë terselfdertyd vir jou ambagte. It8217s soos om drie professionele handelaars vir jou werk. Elke Futures Trading strategie spesialiseer in een tegniek vir verhandeling óf momentum, swaai ambagte, en tendens handel. Jy hoef nie meer die skandering kaarte op soek na termynmark beleggings vir jou kapitaal. Die AlgoTrades stelsel doen al soek en marktydsberekening vir jou. AlgoTrades is 'n bewys termynmark handel strategie wat 'n 100 hands-free, en maak voorsiening vir maklike belê in termynkontrakte. Gebruik Toekomstige Trading Systems by jou portefeulje 038 Inkomste It8217s byna onmoontlik om 'n termynkontrak handel stelsel groei met 'n lae onttrekkings sonder om prestasie te offer. Maar die AlgoTrades termynmark handel stelsel bereik dat die doel. Elke termynmark stelsel data punt word bereken in real-time vir presisie handel uitvoering en posisie bestuur. Dit hedge fund graad termynmark handel stelsel is beskikbaar vir 'n beperkte hoeveelheid van die gebruikers om seker te wees dat prestasie nie geaffekteer. AlgoTrades is 'n outomatiese termynmark handel stelsel wat ons Auto Sync tegnologie wat die stelsel direk in jou makelaar rekening skakels vir 'n volledige hande vry futures belê ervaring gebruik. Belegging in Toekomsstudie Made Simple 038 Doeltreffende Belegging in termynkontrakte moet deel van jou algehele portefeulje beleggingstrategie wees. Die AlgoTrades futures belê stelsel identifiseer korttermyn oorgekoop en oorverkoopte marktoestande, markneigings en bestuur elke handel vir jou. Ons toekoms te belê stelsel is gebou vir individuele beleggers wat om te diversifiseer, voeg bykomende inkomstestroom, of om hul rekeninge te groei. Belegging in termynkontrakte kan nou direk in jou IRA rekening gedoen word ook vir belastingvrye groei. Dit 'n alles-in-een termynkontrak stelsel wat prestasie sal toeneem, terwyl die vermindering van jou portefeulje wisselvalligheid, en laat jou toe om voordeel te trek tydens beide 'n stygende en dalende aandelemark. Smart Futures Belê Met AlgoTrades Futures Trading System. Oor Tyd Deur termynmark handel stelsels kan ons maklik en onmiddellik identifiseer die mees aktiewe mark siklusse, tendense, en orde vloei, wat ons toelaat om die krag van die aandelemark te meet soos nog nooit tevore. Ons toekoms handel stelsel pas outomaties die handel strategieë en posisie bestuur tegnieke om die beste werk met die huidige markomgewing en wisselvalligheid. AlgoTrades identifiseer unieke prys patrone waaruit is kan baat. Dit geld dan een van die vele toekomstige handel strategieë en outomaties handel dryf en bestuur elke posisie. Dink aan AlgoTrades soos 'n span van professionele handelaars en spesialiste risikobestuur vir jou werk. Outomatiese Futures belê in 5 minute met behulp van AlgoTrades Futures Trading System Hierdie alles-in-een termynkontrak handel stelsel laat jou toe om voordeel te trek in beide stygende en dalende marktoestande. Of jy nou 'n aktiewe handelaar, toevallige swing handelaar, of langtermyn belegger, moet AlgoTrades futures belê stelsel handel 'n gedeelte van jou belegging kapitaal. Laat AlgoTrades termynmark handel strategieë help om jou rekening te groei Kopiereg 2014 - ALGOTRADES - Outomatiese Futures Trading System CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Geen voorstelling gemaak of geïmpliseer dat die gebruik van die algoritmiese handel stelsel inkomste sal genereer of 'n wins te waarborg. Daar is 'n aansienlike risiko van verlies wat verband hou met termynkontrakte handel en handel beursverhandelde fondse. Futures handel en handel beursverhandelde fondse behels 'n aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir almal. Hierdie resultate is gebaseer op gesimuleerde of hipotetiese prestasie resultate wat sekere inherente beperkings het. In teenstelling met die bedrag wat in 'n werklike prestasie rekord resultate, moenie hierdie resultate nie verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat hierdie ambagte het nie eintlik uitgevoer, hierdie resultate kan hê onder-of oor-vergoed vir die impak, indien enige, van sekere mark faktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde of hipotetiese handel programme in die algemeen is ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bereik wat gewys. - Omvou Tema deur Kriesi BELEGGING IN FUTURES - Is jy gereed vir 'n bewys stelsel wins in Bull beermarkte Diversifikasie in jou portefeulje Verminder stresverwante Om Belegging genereer 'n inkomstestroom Wil A 100 Hands-Free Belegging System Aflaai AlgoTrades inligting pakkie Ons 97 innerlike Beleggers Nuusbrief GRATIS nuusbrief Beleggers pakket is Emailed. Trading seine - Gold seine, Silwer seine, staafgoud seine, edelmetale seine handel seine - Elke handelaar wil akkurate handel seine om voordeel te trek uit. Die probleem met hierdie is dat dit is moeilik om 'n diens met 'n akkurate voorraad tendens analise wat kwaliteit handel seine kan lewer vind. My naam is Chris Vermeulen (TheGoldAndOilGuy) en my werk is om jou te voorsien met net die hoogste gehalte goud seine, silwer seine saam met ander edelmetaal seine met die minste hoeveelheid risiko moontlik. Trading Seine Ek bied: Goud Seine / Bullion Seine: Ek gebruik die beste goud ETF fondse GLD, DGP en DZZ. Hierdie goue fondse te beweeg met die prys van goud en bied konsekwente opbrengste elke jaar. Silwer Seine: Die Silwer Bullion ETF SLV beweeg met die prys van silwer en stel ons in staat om voordeel te trek uit die prysbewegings te handel seine op te wek. Precious Metal Seine: Ek hou van om te fokus op die goudmynmaatskappy voorrade met behulp van die fonds GDX wat net edelmetaal aandele besit en dit is wat ons gee winsgewende edelmetaal seine. KRY MY gratis weeklikse TRADING VERSLAE amp ANALISE


No comments:

Post a Comment